From the corpses flowers grow

Var i studion idag igen, den här gången plåtade jag Louise.

Jag älskar att vara i studion. Jag känner mig hemma där, trygg, till freds. Alla bekymmer försvinner när jag vistas där, och jag ägnar all min energi åt det jag uppskattar allra mest.

När jag är i studion mår jag fruktansvärt bra. Jag känner att jag kan slappna av, och bara vara. När man känner sig så trygg i en miljö blir oftast resultatet väldigt bra. Och det gör jag. Jag känner mig oerhört trygg i fotostudion.

Fotostudion är en utav de få platser där jag känner mig som tryggast.

F-tal: 1,8
Slutartid: 1/100 s
ISO: 1600
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell

Objektiv: 35 mm
Kamera: Nikon D3100


F-tal: 1,8
Slutartid: 1/100 s
ISO: 1600
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 35 mm
Kamera: Nikon D3100



F-tal: 16
Slutartid: 1/100 s
ISO: 1600
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Auto
Objektiv: 18x55 mm
Kamera: Nikon D3100



F-tal: 1,8
Slutartid: 1/100 s
ISO: 1600
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 35 mm
Kamera: Nikon D3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0