Dagisfröken?

I slutet av Augusti skrev jag in mig som timvikarieförskolor här i kommunen där jag bor. Idag fick jag mitt första vikk, och herreguuud vad utmattad jag är!

Alla barnen kallade mig fröken (känner mig gammal), de blev förvånade när jag sa att jag inte är gift eller har barn (alla som är över tio år är ju superdupergamla i barns ögon), och jag har fått typ fem stycken fiiina teckningar! Barnen är hur söta som helst, men sjukt påfrestande. Speciellt när man är med dem sju- nio timmar om dagen, och de är i åldrarna 1-5! Fast å andra sidan har jag ju faktiskt väldigt kul. De slänger ur sig så tokiga saker! Hihih

Imogon ska jag tillbaka, och det blir en låång dag! Men fan, cash är aldrig fel, eller hur?

Jag har numera tre stycken deltid/ extrajobb. Känns ganska bra faktiskt. Känner mig rik (trots att jag inte fått några pengar än eheh).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0