Men du, du sätter höstsolen i eld...

Idag efter jobbet träffade jag Linn och vi gick ut och fotade! Har lovat att fota henne ett tag och idag gjorde jag det äntligen!

Har haft så mycket jobb och sånt på g den senaste tiden så har inte haft varken tid eller inspiration till att fota, vilket suger! Jag älskar ju att fånga detaljer, berättelser, känslor och ögonblick på bild, så det kändes så himla bra att göra det igen!

Här kommer lite bilder jag blev extra förtjust i!


F-tal: 5,6
Slutartid: 1/100 s
ISO: 400
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Auto
Objektiv: 18x55
Kamera: Nikon D3100




F-tal: 4
Slutartid: 1/320 s
ISO: 400
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Auto
Objektiv: 18x55
Kamera: Nikon D3100



F-tal: 1,8
Slutartid: 1/50 s
ISO: 800
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 35mm
Kamera: Nikon D3100




F-tal: 1,8
Slutartid: 1/40 s
ISO: 400
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 35mm
Kamera: Nikon D3100



Som sagt, det var himla trevligt att få springa ut och fota igen! Har massor med idéer till nästa fotoshoot! Men det får ni inte veta något om än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0