Och jag var full och jag var dum och jag ramla' på allt...




I helgen var mina feena hestar hemma hos mig!

Helgen kan summeras kort och koncist i punktlista.

Vi har:
  • Druckit en jävla massa vin, lite margarita, en liten flaska jäger och ganska många koppar kaffe.
  • Spelat Neger och President och Fyramannakotte, eller Tecken som de tydligen kallar det ute i tha hood (frölunda och Länsman).
  • Ätit som instängda grisar som proppas med genmodifierad mat för att växa fortare och bli mumsigt kött! NOMNOMNOM (not).
  • Rökt som fucking jävla skorstenar. Väldigt mycket mer än vänligt.. True that!
  • Sovit alldeles för lite!
  • Kollat på Greveholm och mobbat de ofattbart dåliga skådespelarna. Samt skrikigt för att Greven var så himla läskig (och så var han inte det :PpPPpPPpPPPPP)
  • Lyssnat på gammal musik och fått lite nostalgitrippar!

Jag har tagit typ noll bilder! Eheh... Nej, men jag har tagit himla lite bilder. För efter ett tag glömde jag av att jag ägde en kamera (Ooooj! Hur kan hon göra det när hon typ kallar sig fotograf?! Tja, jag vet inte! Jag skyller på alkohol, nostalgi och att jag hade jävligt kul! Oh hell to the yeah! Helvete vilken himla lång parantes det här blev! Jag är inte ens säker på att detta är grammatisk korrekt, men det skiter vi i nu tycker jag! Hihih)

Här kommer i alla fall två ganska dåliga bilder från helgen!



Våran middag igår! Varm macka och jäger :)



En lycklig jag!

Och där tog bilderna slut! Har dock en himla fin bild på ÄMA, men vet inte om jag vågar lägga upp den! Hon kommer typ prutta på mig om jag gör det .___.

Kommentarer
Postat av: Emma

Använder du den kommer jag gråta... (Dock kan jag använda den på andra bloggen)

2011-10-16 @ 21:53:39
URL: http://neckpain.blogg.se/
Postat av: Emma

Den jag ska göra som mongolid!

2011-10-17 @ 16:51:12
URL: http://neckpain.blogg.se/
Postat av: mistery man!

"Och jag var full och jag var dum och jag ramla' på allt och jag grät för diskmedels tabletten gick sönder och det låg popcorn på hela golvet och jag var så söööööt..."



PUSSSS

2011-10-18 @ 11:09:25
URL: http://medansvifaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0