I brist på annat...

I brist på annat bestämmer jag mig för att göra detta. Dras med i strömmen och göra samma sak som så många andra. Hur ställer man sig till det? Inte fan vet jag.

Men vad ska jag göra med alla foton, som annars bara kommer ligga och inte vara till någon nytta ändå? Då kan jag ju lika gärna dela med mig av min talang till folket (Oj, vad självsäkra vi blev här då! Hehe). Men det stämmer ju faktisk någonstans.

Jaja... Jag är en bitter, ironisk vegetarian som tog studenten i våras. Här är mitt icke befintliga liv! Jag bor i ett rosa rum med en gigantisk nalle i ena hörnet, en gitarr i andra, en hög med tavlor i tredje och en vägg fylld med gamla foton tagna av mig! Jag sitter hellre på golvet än på en stol, och jag är besatt av hundar, musik och konst!

Jag har svårt för politik, och förbannar mer än gärna kött- och pälsindustrin. Jag brukar försöka mig på att diskutera saker och ting med min kärlek. Dock slutar det ofta med att jag blir arg och går därifrån (Han håller ju inte med mig vafaaaan!). Jag går ut på krogen med mina underbara vänner och super och ramlar gatan fram, á la Håkan Hellström i tidigt 2000-tal.

Jag gillar att svamla om allt och inget, utan mening eller djup, men har även förmågan att ibland fara bort i mina fiktiva världar och glömmer allt omkring mig. That's it. Det här blev inte heller så meningsfullt, men å andra sidan tycker jag inte att allt behöver ha en mening.


F-tal: 5,3
Slutartid: 1/4000 s
ISO: 400
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 18x 55 mm

Kamera: Nikon D3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0