Att duscha är för loosers... Eller?

Okej, jag jobbar ju bl.a. på ett bageri. Och vet ni vad det värsta med det är? Jo, varannan vecka börjar jag klockan sex!!! Det betyder att jag måste gå upp typ halv fem! Kan ni fatta?! HALV FEM!!!!

Nu till mitt dilemma; Jo, eftersom att jag varannan vecka börjar såpass tidigt, betyder det att jag inte hinner duscha!!!!! När jag kommer hem är jag supertrött, och på morgonen har jag inte tid att platta håret (Jag har fått gåvan att ha extremt krulligt och burrigt hår! Byta, någon?)

Sämst är det, eftersom det är viktigt att man ser fräsch ut på jobbet, och inte som en typisk slusk (som hade varit jävligt skönt att göra när man går upp mitt i natten). Jag känner mig just nu äckligast i världen och ful som stryk!

Tänkte bara dela med mig av min misär :)


En dag när jag faktiskt hade duschat! Dock inte hunnit platta håret, innan jag ville ut och leka med kameran!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha duscha dagen innan, babes!

2011-11-05 @ 23:53:40
Postat av: Emma

(förra kommentaren var från mig, eheh)

2011-11-05 @ 23:54:13
URL: http://neckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0