I fell in love with a dead boy

En kväll. Eller ja, i fredags kväll var jag på Liseberg med min kärlek.

Dock regnade och blåste det så mycket under dagen att vi inte var riktigt säkra på om vi skulle dra dit. Men vädret lyssnade på oss och bestämde sig för att ha uppehåll under tiden vi var där. Då blev jag glad!

Hur mysigt som helst. Jag klappade på får, fick gratis lussebullar och fotograferade som en galning. När vi skulle hem började det regna, men det gjorde ju inget eftersom vi ändå skulle hem liksom :)

Här är lite bilder:

F-tal: 5,6
Slutartid: 1/20 s
ISO: 800
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Auto
Objektiv: 18x55 mm
Kamera: Nikon D3100


F-tal: 5,3
Slutartid: 1/15 s
ISO: 1600
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 18x55 mm
Kamera: Nikon D3100



F-tal: 3,5
Slutartid: 1/100 s
ISO: 1600
Exponeringsprogram: Manuell

Fokus: Manuell
Objektiv: 18x55 mm
Kamera: Nikon D3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0