En stjärna faller, från blå himmel


F-tal: 10
Slutartid: 1/100 s
ISO: 100
Exponeringsprogram: Apeture

Fokus: Manuell
Objektiv: Minns inte det heller (pinsamt igen!)
Kamera: Nikon D3000

Tagen i studio

En gång, när jag gick i trean, fick jag en uppgift i foto C. Att ta ett stilleben!

Jag ville göra något annorlunda, något gripande och något som skrek "Det här är jag!". Detta blev resultatet.


Här är några av mina många målningar. Målning och konst är något som står mig mycket nära. Det är genom målningen (och fotograferingen också för övrigt) som jag får utlopp för mina känslor. Det är något jag tycker är väldigt viktigt när det kommer till konst. Att det finns en känsla i bilden, ett djup. Att den berättar en historia liksom.

Här är min historia.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag bara registrerade mitt bolag och skaffade F-skattesedel, sedan körde jag :)

2011-09-26 @ 07:12:54
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0